ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

I have a dream

Μ'αυτό κοιμάμαι, μ'αυτό ξυπνάω. Ο νέος χρόνος θέλει ευχές και γαλιφιές, θέλει πολλές γλύκες και πλάνες, δυστυχώς δεν έχω όρεξη για τέτοια. Το δικό μου όνειρο, δε βγαίνει στα πλάνα, δε χωράει σε μονάδες μέτρησης, χρόνων κι εποχών. Υπάρχει ως αυτοσκοπός, ως αυτοτροφοδοτούμενη ενεργειακή υποστήριξη της κάθε μου κίνησης και σκέψης.
Προσπαθώ να πιστεύω ότι δεν είμαι ένας ακόμα κυρ-Παντελής.
Βλέπω στο μέλλον, όσο μπορώ και ζητάω αλλά δεν απαιτώ, επιδιώκω αλλά δεν κυνηγώ, προσεύχομαι αλλά δεν επαιτώ.
Οι σκιές μου, οι στιγμές των παλαιότερων χρόνων, μου μιλούν, με σηκώνουν από το κρεβάτι, με στέλνουν εκεί που θέλουν, εκεί που νομίζουν ότι πρέπει, με κρατάνε όρθιο, ζωντανό, ακμαίο, μου θυμίζουν κάθε δευτερόλεπτο το όνειρό μου, το Daseinzweck, Ma Raison d'etre, ma raison de vivre, το έχουν χαράξει πολύ βαθιά και μαζί πολύ επιφανειακά, δεν μου το κρύβουν. "αυτός, λένε, είναι ο δρόμος για το όνειρο, δεξιά/αριστερά δεν έχει, μια ευθεία είναι, έτσι απλά, όσο τα περιπλέκεις, θα χάνεσαι, κοίτα μπρος, μόνο μπροστά".
Έχω το όνειρο, την ελπίδα, να μείνω όρθιος μέχρι το τέλος του χορού, να σταθώ στο ύψος μου, σε ένα ύψος δεδομένο, ούτε πιο πάνω ούτε και πιο κάτω, να δω αυτά που φυτεύω και σκαλίζω, να τα δω να μεγαλώνουν και να θεριεύουν, να κατακτήσουν αυτά που τους μέλλουν, από μια γωνιά να παρακολουθώ και να θαυμάζω, τα δικά μου θαύματα, αυτά που μου έδωσαν για λίγο στα χέρια και τα άφησα πάλι να φτιάξουν τα δικά τους, τα προσωπικά τους θαύματα, όσα κι αν είναι αυτά.
Έχω ένα όνειρο και ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλλέτω.
Einen guten Rutsch ins neue Jahr, viel Glück im neuen Jahr, wünsch ich euch alle

venceremos, venceremos,
la miseria sabremos vencer.

Δεν υπάρχουν σχόλια: