ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Immer auf den laufenden

http://vimeo.com/67576713#t=1590

Στο 26:41 φαίνομαι κάπου στο βάθος να κουνάω το καπέλο μέχρι το 26:52 (κάτω δεξιά) οπότε και εξαφανίζομαι

Εδώ είναι δύο από τις αγαπημένες νοσηλεύτριες, που χαίρομαι να δουλεύω μαζί τους. Η Jenni από τη Βόρειο Κορέα. Όταν λέμε "σκυλί" στη δουλειά, δεν υπάρχει έτσι;;;; Για ένα χρόνο ήταν πολύ διστακτική μαζί μου, όλο ευγενικές υποδείξεις, όχι χαμόγελα και χαχαχουχου, δουλειά και με παρατηρούσε, με έκρινε, σου λέει >κάνει τώρα αυτός ή δε λέει και πολλά;; Εεεε μετά από ένα χρόνο, την "κέρδισα" και τώρα είναι άλλος άνθρωπος μαζί μου.
Σκυλί και στο τρέξιμο, η μόνη που μπορούσε να βγάλει και τα 20 χιλιόμετρα μαζί μου, σε σχετικά καλό χρόνο. Έχει κάνει και τη διαδρομή Σαντιάγκο ντε Κομποστέλα, περπατώντας όμως.
Εδώ η Ελενόρε, άλλο αντράκι κι αυτή, κάτι γάμπες ναα, 55άρες γυναίκες που βάζουν κάτω 40άρες, πίσω αυτή η χαρούμενη φατσούλα είναι ο Chef μου, ψυχή μεγάλη, πλακατζής, σοβαρός μόνο όταν απαιτεί η κατάσταση, γενικώς ωραίος για διευθυντής, χωρίς καταπίεση ούτε αλλαζονεία, flache Ierarchien που λένε.

Πολύς κόσμος ρε μάγκες, μιλάμε για τρέλα, 68.000 συμμετέχοντες και απ'έξω να μην ήταν άλλοι τόσοι, ίσως και παραπάνω;;; Κι όλα αυτά για 5 χιλιόμετρα, ο χαβαλές όμως ήταν το εταιρικό του συναγωνισμού, ποια εταιρεία θα δείξει καλύτερο αθλητικό προφίλ.....Δεν είμαστε όλοι χοντρομπαλάδες του γραφείου κυρία μου!
Πάντα σ'αυτούς που τρέχουν, πάντα στους Βέγγους, ήμουν Γερμανός και δεν το 'ξερα;;;;

Δεν είναι κακό το να βλέπεις τις πλάτες των άλλων, κακό είναι να τις μισείς...........

Δεν υπάρχουν σχόλια: