ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ύπνος στο Palmengarten

Να ήμουν κουρασμένος από τη βόλτα, να ήμουν ξενυχτισμένος από την εφημερία, να με πείραξε η πολλή ζέστη, να βαριόμουν ανόρεχτες ελληνικές παρέες,
Λες να ήταν η πολλή ηρεμία και η γαλήνη που μου έβγαζε το μέρος;;;; 

Πάντως μετά από κανα 20λεπτο βόλτας στα Tropicarium και στα Rosengarten, γύρω γύρω από λίμνες και παγκάκια και συντριβάνια,

την έπεσα μάγκες μου σε μια από τις σιδερένιες σεζ-λονγκ, αναπαυτικές όσο που δεν πάει, χαλάρωσα........και έριξα έναν ύπνο μιαμιση ώρα!!!! Οι μάινες και κάτι άλλα γλυκόλαλα πουλιά με νανούριζαν και μια απόλυτη ησυχία και ηρεμία, μέσα στο κέντρο της Φραγκφούρτης, με εκατοντάδες κόσμο γύρω μου.
Ήταν τόσο εντυπωσιακό το γεγονός, που στην αρχή δεν το συνειδητοποίησα. Παιδάκια γύρω μου με μπάλες και παιχνιδάκια, χωρίς τσιρίδες χωρίς φωνές και στριγγλιές, να τραγουδάνε χαμηλόφωνα, θαρρείς να μη με ξυπνήσουν. Γονείς παραπέρα, χωρίς να πολυασχολούνται, χωρίς υστερίες "Γιωργάκη, πού πας εκεί;;;; ΠΡΟΣΕΧΕΕΕΕΕΕ θα ΠΕΣΕΙΕΙΕΙΣ, ΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!" και άλλα τέτοια απείρου κάλλους ελληνικά/βαλκανικοασιατικά όμορφα . Ακόμα και τα ιταλικά, τα γαλλικά, τα αγγλικά που άκουγα από τους τουρίστες έφταναν τραγουδιστά στα αφτιά μου, γλυκιές νανουριστικές μελωδίες, γλώσσες κελαϊδιστές, αλλόθροες αλλά μελίρρυτες.
Μετά που ξύπνησα δεν είχα ούτε στραβή μέση ούτε οσφυαλγίες ούτε τίποτα. Αφράτος ξεκούραστος συνέχισα τη βόλτα. Ζέστη επιθυμητή, ήλιος όχι καυτός αλλά φιλικός, μου έκανε παρέα

Τελευταία διαδρομή με το τουρκάκι που έπαιζε με τις πάπιες και τα μωρά τους. Η θηλυκιά ξεβραχνιάστηκε να φωνάζει για να τα προστατέψει και να απωθήσει τον εισβολέα. Ο αρσενικός εκεί κοντά, αλλά σε χαλαρή απόσταση, δεν τρελάθηκε κιόλας, "στήριζε μάλλον ψυχολογικά" την προσπάθεια της μάνας
Γενικά ο Κήπος δεν με άφησε "παξιμάδι" που λένε, έχει τρομερή συλλογή κάκτων και άλλων μελών του φυτικού βασιλείου από όλον τον κόσμο, αξίζει (και μάλιστα 5 ευρώ) παραπάνω από ότι πιστεύουν αρκετοί από μια γύρα με βαρκούλα και περπάτημα σε διαδρομάκια με δεντράκια......
Δε βλέπω να ξαναπηγαίνω στα κοντά, εκτός αν με πιάσουν τίποτις αυπνίες !!! οπότε η λύση είναι μόλις λίγα χιλιόμετρα δίπλα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: