ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Σήμερα βαμμένα, αύριο καμένα

Ένα από τα κλασικά γκράφιτι. Το συνάντησα και σε τοίχο του χωριού μου.
Προετοιμασία δηλώνει. Πρώτα τα βάφω, δηλώνω τις θέσεις μου, προειδοποιώ.
Μετά ....πάρτε πυροσβεστήρες!! Και φυσικά η φωτιά θα πέσει επί δικαίους και αδίκους.

Εγώ βέβαια έχω να προτείνω κι άλλα λίγο πιο διαφορεικά motto.

Σήμερα θα δείρουν εμένα, αύριο έρχονται για σένα
Σήμερα δουλειά για κανένα, αύριο όλοι στα ξένα
Σήμερα αυθαίρετα, αύριο χαιρέτατα (να ζήσουν οι μπουλντόζες!)
Σήμερα φαγωμένα, αύριο χεσμένα (τα λεφτά τα δανεικά)
Σήμερα ο Μήτρος, αύριο ο Pietro
Σήμερα διαδηλωτές καθαρή τη συνειδήσει, αύριο μαστούρες με χασίσι
Σήμερα φάτε μάτια ψάρια, αύριο στο σφαγείο τα μοσχάρια
Σήμερα ΤV και FIFA, αύριο τούβλα με ταρίφα (έρχεται ξεπούλημα φτηνού εργατικού δυναμικού)
Σήμερα στα στρώματα, αύριο στα χαρακώματα (σηκωθείτε από καναπέδες, ντιβάνια, πολυθρόνες....)

Δεν υπάρχουν σχόλια: