ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Ο μέγιστος των μέγιστων κυνικών.....


Quino.......Μία λέξη, ένα σύμπαν σουρεαλιστικό. Ένας τύπος με extreme σαρκασμό και ειρωνεία για την αντιφατικότητα της ανθρώπινης φύσης (έχω αναφερθεί και σε προηγούμενο post). Ο ίδιος μίλησε για το Ναζιστή στρατηγό που χαϊδεύει με το ένα χέρι ένα παιδάκι στο κεφάλι και με το άλλο χέρι μιλάει στο τηλέφωνο, δίνοντας εντολή να αποτεφρωθούν 1000 γυναικόπαιδα.

Μερικές αγαπημένες μου δικές του ατάκες είναι :
-O Miguelito ( 0 αφελής φίλος της Μαφάλντα) ακούει στο ραδιόφωνο: "Είναι περισσότερο αξιοπρεπές να πεθάνεις όρθιος, παρά να ζεις γονατιστός" και αναρωτιέται...... " Άραγε είναι πολύ αναξιοπρεπές να ζει κανείς καθιστός;;;!!"
-Ο μεγαλοτσιφλικάς φαλακρός παχύσαρκος κύριος δίνει απλά μαθήματα πολιτικής κοινωνιολογίας στο μικρό του γιό: ".....Και να θυμάσαι γιέ μου. Η ευτυχία του να μοιράζεσαι το ψωμί σου με τον απλό αγρότη μπορεί να γίνει εύκολα δυστυχία, όταν είναι ο αγρότης αυτός που θέλει να μοιραστεί το ψωμί του μαζί σου......"
Για να μη μιλήσω για την υπέρτατη σουρεάλ ατάκα. Πρέπει να δείτε τη φάτσα του Θεού, όταν αυτός παραδίδει στον Αδάμ την Εύα και ο Αδάμ απαντάει με αφοπλιστικό τρόπο: "Μα εγώ το μόνο που ήθελα ήταν μια μαμά......."
Για περισσότερα ανατρεπτικά, το στέκι του-στα αργεντίνικα βεβαίως-είναι

1 σχόλιο:

Yannis είπε...

"Είναι περισσότερο αξιοπρεπές να πεθάνεις όρθιος, παρά να ζεις γονατιστός"

Οταν ειπε αυτη την εκφραση, μαλον στο μυαλο του ειχε τους Ελληνες, τους αληθινους Ελληνες που μπορει τα τελευταια 20-30 χρονια να μην τους βρισκεις πλεον στην Ελλαδα αλλα που ειμαι συγουρος πως ειναι ετοιμοι να δωσουν και παλι ακομα την τελευταια σταγονα αιματος τους για τα αληθινα ιδεωδη του Ελληνα.
Θα μου πεις πως ξεφυγα απο το θεμα αλλα δε ξερω αυτο μου βγηκε απο ολα οσα εγραψες...